Det viktigste våpenet

02.05.2014 12:45

Den lengste etappen i en triathlon er sykkeletappen. Ofte brukes rene temposykler til både trening og konkurranse i triathlon. Personlig har jeg vurdert å bytte ut min kjære følgesvenn raceren (den på bildet). Men av rene økonomiske hensyn står jeg ikke helt fritt til å eie så mange sykler jeg vil. Veldig mange som har byttet ut raceren med en temposykkel sier de aldri har angret, og at de ikke savner raceren. Jeg har likevel vurdert det slik at en vanlig racer er mer brukervennlig i hverdagen. Det blir liksom litt for sært å sykle til jobb på en temposykkel. Så enn så lenge er det raceren som er det viktigste våpenet i OxTri. Jeg er helt overbevist om at den vil bære rytteren trygt og raskt nok over fjellet.

-Joachim-

Tilbake

Kontakt

Oppland Xtreme Triathlon

990 47 139

© 2014 Alle rettigheter reservert.

Lag din egen hjemmeside gratisWebnode